Financiële ontzorging voor stukadoors
Heel de dag druk aan het stucen geweest in een woning? We kunnen ons voorstellen dat je bij thuiskomst geen zin meer hebt om nog je administratie te doen. Dat besteed je liever uit aan een boekhouder die veel ervaring heeft met de administratie van een stukadoor. Bij Buro Burmanje zit je goed!
Er zijn verschillende redenen waarom een goede boekhouding voor een stukadoor van belang is.
Veel stukadoors zijn klant bij Buro Burmanje. We zijn ook altijd op de hoogte van de belastingregels die gelden voor stukadoors. Een paar voorbeelden:
Stukadoors mogen zelf hun boekhouding bijhouden en aangiftes versturen. Als je daar nog zin in hebt na een lange dag stucen natuurlijk. Uitbesteden heeft zo zijn voordelen:
Je kunt bij ons voor complete ontzorging kiezen. Wij regelen dan je gehele administratie. Maar je kunt ook je boekhouding alleen laten controleren. Wij controleren en doen de aangiftes, de administratie doe je zelf. De kosten zijn dan lager, maar je hebt er natuurlijk wel meer werk aan.
Bij Buro Burmanje verwerken we je gehele administratie via de computer. Je hoeft dus niets te printen of af te geven, je administratie niet te sorteren en levert alles makkelijk aan per e-mail of via de mobiele app. Koppel je zakelijke rekening voor snellere verwerking en meer inzicht. Zelf blijf je altijd op de hoogte via de app of computer.
Stukadoors kiezen voor ons vanwege onze betrouwbaarheid, deskundigheid en onze persoonlijke benadering. Wij zijn een boekhoudkantoor zonder franje, waar de klant nog ouderwets koning is.
We zijn er niet alleen om jouw administratie netjes te doen, maar zeker ook voor jou als ondernemer! Deze persoonlijke benadering vormt al meer dan 40 jaar de basis van ons boekhoudkantoor in Den Bosch.
Lees hier meer klantervaringen
Sinds een aantal maanden verzorgt Buro Burmanje mijn administratie. Ze ontzorgen mij zodat ik mezelf op mijn werk kan focussen en geen zorgen heb rondom mijn administatie. Buro Burmanje is professioneel, heeft veel kennis in huis, geven goed advies en denken mee. En wat ik erg prettig vind is dat het een informeel bureau is. Aanrader!
De combinatie van de Yuki boekhoudapp met de no-nonsense en pro-active werkwijze van Buro Burmanje maken het voor mij als ondernemer makkelijker dan ooit. Ik vind het eerlijk gezegd zelfs leuk geworden… met (als klap op de vuurpijl) zelfs moeiteloos een digitaal archief!
Al 5 jaar sinds de opzet als zelfstandige heb ik met Buro Burmanje heel goede contacten! Altijd vriendelijk personeel en denkt met je mee. Dat is heel belangrijk als je als starter iemand zoekt voor je financiële administratie. Top bureau!
Buro Burmanje verzorgt al 13 jaar mijn jaarrekening, fiscale aangiftes en administratie naar volle tevredenheid. De benadering van Buro Burmanje bevalt mij goed: deskundig , no-nonsense en klantgericht. Wat mij betreft een aanrader dus!
Veel stukadoors zijn klant bij Buro Burmanje. Wil je meer weten over onze werkwijze? Vraag dan een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan. Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op!