Buro Burmanje is volop in ontwikkeling. Doordat we steeds meer klanten aannemen, zijn we onlangs verhuisd naar een ruimer kantoor. Nu nog nieuwe collega’s om de lege bureaus te vullen! Ben jij op zoek naar een nieuwe baan in de financiële dienstverlening? Administratief medewerker Natasja vertelt je in dit artikel waarom je bij ons moet solliciteren.
Over Buro Burmanje
Buro Burmanje is een informeel administratiekantoor uit Den Bosch. We verzorgen de financiële administratie en boekhouding voor ZZP en MKB, verzorgen de salarisadministratie en houden ons bezig met financiële automatisering en bedrijfsadvies. Omdat we volledig online werken, doen we dat voor bedrijven uit het hele land.
We zijn een administratiekantoor waar de klant nog ouderwets koning is. Betrouwbaarheid, deskundigheid en een persoonlijke benadering zijn kernwaarden waar we al meer dan 30 jaar bekend om staan.
Administratief medewerker Natasja aan het woord
Ben je benieuwd hoe het is om te werken in de financiële dienstverlening? Administratief medewerker Natasja vertel je er alles over. Ze is al 4,5 jaar in dienst en is een echte alleskunner.
Veelzijdige baan
Als administratieve duizendpoot is Natasja bijna overal bij betrokken. “Ik neem de telefoon aan, laat klanten binnen en schenk koffie of thee in. Maar ik meld nieuwe klanten ook aan in onze systemen en verzorg de boekhouding voor een vaste groep klanten”. Een dag bij Buro Burmanje ziet er voor Natasja dan ook elke dag anders uit. “Die diversiteit in mijn werk vind ik erg leuk!”
Korte lijntjes
Bij Buro Burmanje zijn de lijntjes kort. Tussen collega’s, maar zeker ook met klanten. “Veel klanten bellen met inhoudelijke vragen. Na verloop van tijd hoef je niet meer door te schakelen, maar kun je klanten meteen helpen met het antwoord op hun vraag. Ik merk dat dat gewaardeerd wordt. En daar word je zelf ook weer enthousiast van!”
Iedereen is gelijk
Zoals bij veel bedrijven bestaat ook Buro Burmanje uit directeuren en medewerkers. Natasja: “Maar daar merk je niets van op de werkvloer. Hier is echt iedereen gelijk. We lunchen met z’n allen, spreken iedereen op dezelfde manier aan en er hangt geen bordje met ‘directie’ op de parkeerplaats naast de voordeur. Dat zorgt voor een informele en prettige werksfeer.”
Wat je niet kunt, leren we je
Wie veel wil leren, zit bij Buro Burmanje goed. Natasja: “Als je het nog niet kunt, dan leren we het je. Toen ik hier begon had ik nog nooit een btw-aangifte gedaan en nu doe ik er 100 per maand. Je wordt uitstekend begeleid tot je het vertrouwen hebt dat je het zelf kan.” En als het een keer mis gaat? “Kan gebeuren. Daar leer je alleen maar van!”
Werken bij Buro Burmanje?
Op zoek naar een (nieuwe) baan in de financiële en fiscale dienstverlening en enthousiast geworden over het verhaal van Natasja? Bekijk onze vacatures en stuur direct een sollicitatie via e-mail of WhatsApp. We groeien hard en kunnen je hulp dus goed gebruiken!