Buro Burmanje groeit uit zijn jasje. Een paar maanden geleden zijn we verhuisd naar een groter kantoor en omdat steeds meer klanten voor ons kiezen, zijn we hard op zoek naar nog meer nieuwe collega’s. Benieuwd hoe het is om bij Buro Burmanje te werken? In dit artikel vertelt salarisadministrateur Mirjan je meer.
Over Buro Burmanje
Buro Burmanje is een informeel administratiekantoor uit Den Bosch. We verzorgen de financiële administratie en boekhouding voor ZZP en MKB, verzorgen de salarisadministratie en houden ons bezig met financiële automatisering en bedrijfsadvies. Omdat we volledig online werken, doen we dat voor bedrijven uit het hele land.
We zijn een administratiekantoor waar de klant nog ouderwets koning is. Betrouwbaarheid, deskundigheid en een persoonlijke benadering zijn kernwaarden waar we al meer dan 30 jaar bekend om staan.
Salarisadministrateur Mirjan aan het woord
Spreekt één van onze vacatures je aan? Dan vraag je je vast af hoe het is om bij Buro Burmanje te werken. Sinds juli 2022 verzorgt Mirjan de salarisadministratie voor al onze klanten. Hoe ervaart ze haar eerste jaar?
Je eigen werk vormgeven
Mirjan: “Het team van Buro Burmanje bestaat uit jonge enthousiaste mensen. Er heerst een fijne werksfeer en er is veel mogelijk. Als je nieuwe ideeën aandraagt om klanten beter te kunnen ontzorgen, mag je er eigenlijk altijd direct mee aan de slag.”
En het werk zelf? “Wat leuk is aan werken bij Buro Burmanje is dat je je eigen baan kan vormgeven. Natuurlijk moet het werk gewoon gedaan worden, maar je mag er zelf invulling aan geven en ideeën voor aandragen ter verbetering. Als er nieuwe interessante automatiseringsmogelijkheden zijn, dan gaan we dit zo snel mogelijk testen.”
Structuur én afwisseling
Mirjan is altijd als eerste op kantoor. Ze zet een kop koffie, opent haar mailbox en gaat aan de slag met nieuwe verwerkingen of vragen van klanten. “Na de gezamenlijke lunch komen er vaak klanten naar kantoor of meeten we via Teams. Bijvoorbeeld voor een intake of demo van de software die we gebruiken. Dat is een leuke afwisseling tussen de vaste administratieve werkzaamheden.”
Ideale eerste baan
Mirjan vindt Buro Burmanje een ideale plek voor starters: “Er is zoveel kennis aanwezig om op te leiden en door de open communicatie worden medewerkers overal bij betrokken. Wanneer iemand een drukke periode ingaat, helpen we elkaar. Als starter kun je je op die manier breed ontwikkelen en ontdekken waar je passie ligt.”
Werken bij Buro Burmanje?
Op zoek naar een (nieuwe) baan in de financiële en fiscale dienstverlening en enthousiast geworden over het verhaal van Mirjan? Bekijk onze vacatures en stuur direct een sollicitatie via e-mail of WhatsApp. We groeien hard en kunnen je hulp dus goed gebruiken!