Financiële ontzorging voor zelfstandigen in de zorg
Na een lange werkdag heb je geen behoefte om ook je boekhouding nog te verzorgen. Helaas moeten ook ZZP’ers in de zorg hun boekhouding op orde houden. Besteed je administratie daarom uit aan een boekhouder die ervaring heeft binnen de zorg. Bij Buro Burmanje ben je aan het juiste adres!
Als boekhouder verzorgen we de volledige financiële administratie voor jouw ZZP onderneming in de zorgsector. Dit is om verschillende redenen van belang:
Buro Burmanje heeft meerdere klanten in de zorg. We hebben dan ook veel ervaring met de belastingregels die gelden voor de zorgsector.
Je kunt ervoor kiezen om zelf je administratie te doen. Maar heb je daar echt zin in na een drukke werkdag? Het uitbesteden van de administratie heeft ook zo zijn voordelen:
Tijdbesparing: Na een lange werkdag kun je ontspannen en hoef je je geen zorgen te maken over administratieve taken.
Belastingvoordelen: Een boekhouder zorgt ervoor dat je gebruik maakt van de juiste belastingvoordelen, waardoor je minder belasting hoeft te betalen. Zo verdient de boekhouder zichzelf terug!
Voorkom boetes: Ben je zeker dat je alle belastingregels correct toepast? Een goede boekhouder voorkomt boetes van de Belastingdienst.
Up-to-date: Een ervaren boekhouder is altijd op de hoogte van de laatste regels, waardoor je zelf geen ingewikkeld uitzoekwerk hoeft te doen.
Deskundig advies: Heb je vragen over je financiën of de Belastingdienst? Bij ons ben je slechts één telefoontje verwijderd van het juiste antwoord.
Je kunt ervoor kiezen om je volledige boekhouding aan ons uit te besteden. Dat is wel zo gemakkelijk! Maar gedeeltelijke uitbesteding is ook een optie: om kosten te besparen kunnen we bijvoorbeeld alleen je administratie controleren. Zo weet je altijd zeker dat je aangiftes goed worden gedaan.
Geen gedoe meer met rondslingerende papieren en dikke mappen. Bij ons gaat alles volledig digitaal! We maken gebruik van het Yuki boekhoudprogramma.
Je hoeft dus niet langer je administratie te ordenen, en het aanleveren van documenten verloopt moeiteloos via e-mail of onze handige mobiele app. Bovendien kun je je zakelijke bankrekening aan ons systeem koppelen, zodat je nog meer inzicht hebt.
Jij blijft eenvoudig op de hoogte door mee te kijken op je computer of smartphone. Leun achterover terwijl wij je administratie vakkundig regelen!
Voor betrouwbaarheid, deskundigheid en een persoonlijke benadering zit je goed bij Buro Burmanje. Wij zijn een organisatie zonder franje, waar de klant nog ouderwets koning is.
Een administratiekantoor dat er niet alleen voor jouw administratie is, maar zeker ook voor jou als ZZP’er in de zorg. Deze persoonlijke benadering vormt al meer dan 40 jaar de basis van ons boekhoudkantoor in Den Bosch.
Lees hier meer klantervaringen
Sinds een aantal maanden verzorgt Buro Burmanje mijn administratie. Ze ontzorgen mij zodat ik mezelf op mijn werk kan focussen en geen zorgen heb rondom mijn administatie. Buro Burmanje is professioneel, heeft veel kennis in huis, geven goed advies en denken mee. En wat ik erg prettig vind is dat het een informeel bureau is. Aanrader!
De combinatie van de Yuki boekhoudapp met de no-nonsense en pro-active werkwijze van Buro Burmanje maken het voor mij als ondernemer makkelijker dan ooit. Ik vind het eerlijk gezegd zelfs leuk geworden… met (als klap op de vuurpijl) zelfs moeiteloos een digitaal archief!
Al 5 jaar sinds de opzet als zelfstandige heb ik met Buro Burmanje heel goede contacten! Altijd vriendelijk personeel en denkt met je mee. Dat is heel belangrijk als je als starter iemand zoekt voor je financiële administratie. Top bureau!
Buro Burmanje verzorgt al 13 jaar mijn jaarrekening, fiscale aangiftes en administratie naar volle tevredenheid. De benadering van Buro Burmanje bevalt mij goed: deskundig , no-nonsense en klantgericht. Wat mij betreft een aanrader dus!
Buro Burmanje werkt al jaren voor ZZP’ers in de zorg. We vertellen graag meer over ons werkwijze tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op!