Tegenwoordig draait boekhouden niet meer om het verwerken van bonnetjes en facturen. Slimme software neemt deze taken allemaal over. Maar dan moet je wel de juiste software kiezen. Bij Buro Burmanje kiezen we voor boekhouden met Yuki. In dit artikel leggen we uit waarom!
Wat is Yuki?
Yuki is een online boekhoudprogramma. De software is speciaal ontwikkeld om de samenwerking tussen boekhouders en ondernemers te stroomlijnen. Zo zijn ondernemers minder tijd kwijt aan hun administratie en boekhouders met het verwerken ervan. Dat heeft voordelen voor alle partijen.
Wat kost Yuki?
Yuki biedt meerdere pakketten aan met verschillende prijskaartjes. Kleine ondernemers adviseren wij het gratis pakket te nemen. Hiermee kan je documenten aanleveren, communiceren en samenwerken met je boekhouder, documenten en gegevens opslaan, de mobiele app gebruiken en krijg je inzicht in de belangrijkste financiële indicatoren.
Met het gratis pakket kan je alleen geen facturen sturen, maar dat kan je dan bijvoorbeeld met FactuurSturen.nl doen.
Wil je echt alles in één systeem hebben? Uitgebreidere rapportage, facturen, offertes en betaallinks maken en het versturen van geautomatiseerde betaalherinneringen zijn al mogelijk vanaf € 20- p/m.
Voordelen van Yuki
Er zijn tegenwoordig veel verschillende boekhoudpakketten op de markt. Waarom kiezen we bij Buro Burmanje er dan voor om met Yuki te boekhouden?
1. Je gehele boekhouding binnen één systeem
Al je facturen, bonnetjes, documenten, gegevens en financiële inzichten zijn toegankelijk in één overzichtelijk systeem. Dat scheelt je veel sorteer-, opzoek- en uitzoekwerk. En zelfs contact met je boekhouder verloopt gewoon via Yuki.
2. Altijd en overal inzicht in je financiën
Yuki draait 100% in de cloud. Dat is niet alleen heel veilig, maar betekent ook dat je er overal ter wereld en op welk tijdstip dan ook bij kan. Gewoon door in te loggen in jouw account. Dat kan vanaf elke computer of (door de handige mobiele app) vanaf je smartphone of tablet. Het enige wat je nodig hebt is internettoegang!
3. Heel gebruiksvriendelijk
Yuki is voor ondernemers heel gemakkelijk te gebruiken. In de overzichtelijke Workspace staan al je openstaande vragen en uit te voeren taken. Bonnetjes kan je gemakkelijk inscannen en facturen met één klik uploaden.
Ook is de vormgeving heel intuïtief. Zonder je in te lezen, kan je gewoon direct aan de slag. Kom je er toch niet uit? Dan stel je supersnel een vraag aan je boekhouder.
4. Koppeling met bank en bestaande systemen
Heb je een webshop? Of een rijschool? Gebruik je een CRM? Speciale software voor salarisadministratie of urenregistratie? Yuki kan gekoppeld worden aan vrijwel alle bekende (en zelfs minder bekende) bestaande softwarepakketten. En natuurlijk met je zakelijke bankrekening. Elke update wordt zo automatisch doorgezet naar Yuki.
5. Complete ontzorging
Ondernemers hoeven alleen het minimale te doen om hun administratie op orde te houden. Geen papieren bonnetjes aanleveren of losse mails sturen met facturen. Je zet gewoon alles in de app en je boekhouder regelt de rest. Zo kan je als ondernemer meer tijd besteden aan jouw onderneming en hoef je niet bezig te zijn met die vervelende administratie.
6. Meer tijd voor diepgang in administratie
Met Yuki gaat boekhouden supersnel. Niet alleen voor jou als ondernemer, maar ook voor ons als boekhouders. Omdat wij minder uren bezig zijn met de verwerking van jouw administratie, kunnen we meer tijd besteden aan strategisch advies en diepgaande rapportages.
7. Beste prijs-kwaliteit verhouding
Als boekhoudkantoor met meer dan 40 jaar ervaring hebben wij door de jaren heen alle boekhoudprogramma’s wel voorbij zien komen. En met Yuki krijg je wat ons betreft het meeste voor het minste. Het feit dat het ontwikkeld is om de samenwerking tussen boekhoudkantoren en ondernemers te faciliteren speelt hier ook een grote rol bij.
Aan de slag met Yuki?
Overtuigd van de voordelen van Yuki? Stap over naar Buro Burmanje! Wij helpen je graag om boekhouden sneller, makkelijker en leuker te maken. Maak nu een vrijblijvende afspraak voor een kennismakingsgesprek. Telefonisch, digitaal of op locatie.